(Android/iOS) Super Brawl Universe mod flere krystaller
Feb 8, 2022 8:39:45 GMT -5
Post by placasreattiacess on Feb 8, 2022 8:39:45 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Super Brawl Universe ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Super Brawl Universe IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod flere krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Super Brawl Universe 2022 version ▞▞▞
Dragon City Mobile სიმულაცია zbj
Jeg elsker dit spil, der er ingen reklamer, og jeg elsker, hvordan du kan spille mod andre spillere. Jeg er god til dette spil, men jeg har kun 5 personer, jeg vinder næsten hver eneste kamp på champaing, og jeg er overrasket over, hvor lang tid det tog dig at lav dette, jeg tror, jeg tog omkring 9 timer at lave, og det er derfor, jeg giver dig en femstjernet anmeldelse, og jeg ønsker dig en god dag
Det er et sjovt og finurligt spil, der hjælper med at overvinde kedsomheden. Det har brug for mere ikoniske Nickelodean-karakterer som Ren og Stimpy og Johny Bravo, men det er underholdende.
Jeg elsker virkelig spillet, jeg ville ønske, jeg kunne støtte dig med 5 stjerner, grunden til at jeg gav 3 stjerner, fordi det har en fejl, der forhindrer mig i at komme ind i spillet, hvis jeg gik ind i spillet, og det er færdig med at indlæse, det vil ikke spille, jeg håber, at du løser problemet, hvis du ordner det, jeg vil give dig en 5-stjernet vurdering
Bortset fra spilindhold virker annoncer ikke. Jeg kan ikke starte slagsmålene, betyder, at jeg ikke engang kan spille spillet. Hvis du ikke kan spille spillet, betyder det, at det ikke er et spil. Det er en tom væg af kode, der optager plads i min telefon. Jeg giver det et par dage, før jeg afinstallerer denne klods, medmindre det bliver rettet.
Dette spil er umuligt, jeg får folk med højere niveauer, og de er heldige, de får mindre niveauer, det bliver for umuligt, når jeg prøver at blokere under superangrebet og pause, virker det ikke, jeg skal nu 1v1, fordi 3v3 er for hårdt, 1v1 er BEDRE, da jeg får mindre udjævnede mennesker, jeg kan ikke få en kiste eller låse nogen op FRA EN DANG kiste, og DET IKKE FÅR HENRY DANGER INGEN KOMMERIKALER, OG HVERT ANDRE SHOW GØR, DU MÅ LØSE DET NU!!! det vil også have mig til at bryde min telefon. det er al u.
Dette spil bliver ved med at fryse først, det fryser halvvejs i indlæsningsskærmen, og nu fryser det på nickelodeon-logoet
Denne gang var opgraderingen så dårlig, indlæsningen var også meget lang tid, og efter at have spillet stjerne ... kan vi ikke vælge en slagsmålsmand, ret det så hurtigt som du kan
Dette spil har potentiale på trods af at det er en klon af Marvel's Contest of Champions. Der er nogle spilproblemer, især når man kæmper i Zims sted. Spillet startede med afslappede kampe, men efter at have nået Arena 2, bliver kampene ×10 sværere, og det er så meget desto mere frustrerende, når spillet rent faktisk tager trofæer væk for at tabe 3v3. Jeg er også skuffet over, at spillet ikke har individuelle konti til at hjælpe med at gemme dine fremskridt og spille under den samme konto på flere enheder.
Jeg elsker denne app! Nick var min barndom. Jeg ville elske, hvis de tilføjede flere karakterer fra en masse forskellige nick-shows.
Sådan et sjovt spil, ville bare ønske, at flere nicktoons var repræsenteret, og måske andre nick-shows, for pokker, jeg ville have det fint med nick jr. bliver rep'd. Det er godt at fordrive tiden. Godt arbejde. 👍
Gameplay ekstremt, og det visuelle, fantastisk, men jeg kan ikke købe ting fra kreditkort, det siger køb mislykkedes, men andre spil kan jeg fylde op, dette er grunden til, at jeg gav 3 stjerner, hvis du kan løse dette problem....
Jeg ved ikke, hvilket andet spil der er bedre end dette. Mine venner downloadede det alle sammen, og en af dem sagde, at kunsten var dum. Men min spilleerfaring var fænomenal. Kunsten var fantastisk, historieobjektet var interessant, og min yndlingsdel er samlekarakterdelen, jeg kan lide, hvor de har selv de ældre klassikere som kat og hund, jeg elskede virkelig den berøring. Først lærte jeg, at dette spil ville være elendigt, fordi det ikke var fra Nickelodeon, men jeg tog fejl. FORTSÆT DET STORE ARBEJDE 😀😃😄😁
Det er et godt forsøg på et kampspil med tv-showfigurer fra Nickelodeon, men jeg kan ikke lide, hvordan du trykker og stryger over hele skærmen, hvis du nogensinde prøver igen, så sæt angrebsknapper nederst på skærmen
Super Brawl Universe Action lqem
meh, var fantastisk i starten, men omkring midten af spillet er den måde, den parrer dig med andre slagsmålere, meget mangelfuld. Og hvor længe skal du vente på, at kister åbner sig? Fuldstændig BS. kører problemfrit, men tager evigheder at indlæse.
Spillet sidder fast på Angelica. Hun er gråtonet, og det tvinger mig til at vælge hende, når jeg ikke gør noget, der sker. Jeg kan ikke vælge en anden mulighed, jeg kan ikke starte forfra. Du tog mine penge og frøs derefter mit spil.
Dette spil er så sjovt, at jeg elsker at se alle Nickelodeon-karaktererne i den samme verden. Jeg håber virkelig, de tilføjer Doug og Porkchop til spillet som Quailman og Quaildog. Og da de viser Henry Danger en del af spillet, ville det være rigtig fedt, hvis de kunne tilføje Ed fra god burger og nogle andre alt det karakterer som superdude og repair man man man
Det er forfærdeligt, hver gang jeg kom til niveau 58 59 to gange i træk, nu er det gået ned to gange, og så mister jeg alle mine data 2 separate gange efter jeg har lagt alt mit arbejde i det to gange, hvis du vil komme videre i spillet, og så er der alle dine data så har på det
Dette er et fantastisk kampspil til mobil. den har alle de klassiske NickToons, kontrollerne er nemme at lære, og gameplayet er sjovt. Bedste crossover nogensinde! stærkt anbefale det til NickToons fans
Jeg prøver at spille 3v3, og det bliver ved med at tage min energi og så hænger fast på indlæsningsskærmen. Jeg har brugt ædelstene, og det virker stadig ikke. Ret skuffende
Spillet er ret sjovt, men der er en fejl, hvor du ikke kan vende tilbage fra niveauet op på din karakterskærm
har alvorlige hitdetektionsproblemer. Nogle karakterer har et meget kort hitspan, som de fleste gange ikke vil ramme din modstander. Grafik er ret generisk, jeg havde meget sjov med at spille et 16-bit kampspil end dette.
Jeg er en stor nikkelodeansk fan, så det er fantastisk at kunne spille som nogle af mine yndlings tv-karakterer. den ene ting, jeg gerne vil se, ville være muligheden for at ændre karakteren, når modstanderklassen er stærkere end den, der bruges.
Super Brawl Universe Akcija rva
Jeg elsker spillet. Der er et problem. Du kan ikke bruge dine gemte data fra den anden gang, du spillede. For eksempel har jeg spillet dette spil på flere enheder, og jeg har slettet spillet én gang, og jeg var ikke i stand til at uploade mine gemte data.
Jeg elsker Nick, og dette spil er meget tilfredsstillende. Rigtig sjovt, når man ikke har noget at lave. Har en række karakterer fra 90'erne til nutidens tegnefilm. Jeg elsker Super Brawl-serien!!!!
Dette spil er FANTASTISK!!! Jeg forstår, at dette spil er nyt, og det vil ikke være perfekt. Jeg elsker, at nogle karakterer gør mere skade end andre på grund af sjældenhed. JEG VIL ELSKE at se noget Nick jr. karakterer som boble-guppyerne. lol, jeg gav dette en 4, bare fordi færdighederne tager et stykke tid at aktivere, men hvis I fikser dette, vil jeg helt sikkert ændre denne anmeldelse til 5 stjerner... ud af alt det andet... dette spil er AWESOME
Denne slags minder mig om super smash bros. men det eneste problem er, når jeg kæmper, fejler det nogle gange, men det er stadig meget sjovt!
Super Brawl Universal Ação pkq
Styringerne er meget nemme at bruge og god grafik er meget god og sjov ens, jeg kan sige det som i en dur og fantastisk god, og og de har alle forskellige angreb og specielle angreb, så det er derfor, jeg kan lide det
Dette spil er Pay-to-win, det hader jeg. Tegnudvalget er ALT for lille. Vi får ikke karakterer nok at spille som, men ikke kun det, men det er ekstremt svært at få karakterer, især når vi starter og INTET har. Nogle tegn er op til 400 skår, og det er bare FOR MEGET. Jeg ville forstå, hvis vi er avancerede spillere, men når vi først starter, har vi en KÆMPE ulempe, og det er så svært for os at spille, når det bliver sværere. Og grafikken er forfærdelig.
Hmm...fantastisk app og det hele, men jeg fik 1000 kort til SvampeBob, og jeg har ikke nok slim (valutaen) til at opgradere ham, så efter alt har jeg besluttet mig og afinstalleret spillet, men jeg mener, du får 50 og derover for slime for en kamp, og jo mere niveau det går, jo højere slim har du brug for
Jeg er faktisk en pige, der kan lide at kæmpe. Dette spil er meget, meget sejt, og hvis du også er en pige, anbefaler jeg dig at installere dette spil. Men hvis du er en dreng, og du kan lide Timmy Turner, sponge bob, The loud house kid danger og andre Nickelodeon-karakterer installerer det for piger, så bare rolig, der er også nogle pigekarakterer.
Spillet er fantastisk, alle karakterer er virkelig gode, hvis du er dygtig, men problemet er, at der ikke er nogen multiplayer
Jeg elsker spillet! Det, jeg godt kan lide ved det, er, at mens der er de seneste nicktoons her, har jeg bemærket, at de ældre nicktoons er tilbage, og det gør mig glad, at de gamle bliver værdsat med en ny generation. Jeg kan også godt lide klasserne, og det passer godt til karaktererne. Det, der generer mig, er, at nogle af modellerne ikke ser helt rigtige ud, og spillet kan fejle. 9/10, selvom det er fantastisk, er der altid plads til forbedringer.