(Android) Save The Girl fuskkod oändliga primogems
Feb 8, 2022 9:04:33 GMT -5
Post by placasreattiacess on Feb 8, 2022 9:04:33 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Save The Girl ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Save The Girl IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod oändliga primogems ▞▞▞
▞▞▞ Save The Girl 2022 version ▞▞▞
Sådär
Jag har laddat det här men det tar för lång tid jag har tålamod men det tog slut 😠😤mitt internet är fullt men varför varför laddas det inte jag HATAR DENNA APP!!!!?!?!! TA BORT DEN DEN!!!!NOLL STJÄRNOR!!JAG AVINSTALLERADE DEN REDAN!!! eh..förlåt jag vill inte vara oförskämd men det är min erfarenhet.snälla, fixa det där felet eller...,bugga och meddela mig om du uppdaterade spelet.Tack för att du läste och förlåt om du inte förstod min text om min erfarenhet.Gud välsigne och ta hand om.
Jag tycker att du inte ska installera den här appen. Varför? Eftersom det finns många tillägg. Det är som att varje sekund du väljer finns det en annons. Det är som nivå, ok nu måste du titta på en annons, nivå, annons, nivå, annons. Är detta bara ett annat spel som du måste köpa "Inga annonser" kommer detta att få folk att radera ditt spel. Jag skulle ge det här spelet en 1 men för att jag ansträngde mig så hårt på spelet och till och med gjorde det till ett dåligt spel, ge det en 2.
Sääääääääääämst
Precis som annonserna, vilket är trevligt. Men nivåerna är superkorta, valen är inte alltid intuitiva och det finns så många annonser. Jag avinstallerade efter att ha spelat i några minuter. Jag skulle älska att se en version av bättre kvalitet av den här speltypen.
Först en annons, sedan spelade One round. Sedan två annonser till. Tryck på Play... fick en annan annons!! Raderat spel. Väntar inte på 4 annonser för att spela EN runda!!!
😊 ☺
Väldigt mycket reklam! Män kul.
Lite stor
Spelet kan vara roligt utan så många annonser, men det finns ett enkelt hack som bara tar 2 sekunder. Så fort annonsen spelas, tryck på hemknappen på din mobil och återgå till spelet, den fortsätter utan annonserna. Men efter 20 nivåer blev jag trött på det för att Hahaha avinstallerat
Super roligt
Rolig app
Ville njuta av detta spel, men kunde inte. Det finns alldeles för många annonser som spelas under spelet, du är begränsad till 2 val, och ibland är valen inte riktigt så tydliga. Jag väljer bara den som är minst vettig och jag har rätt 9/10 gånger. Sedan har du "gissa bilden" spelprogramkapitlet som förseglade affären för mig, och det slutade med att jag avinstallerade. Bra försök, dåligt utförande.
Save The Girl Hygge yzz
Jag tänkte inte säga något men det fortsätter att fråga om att betygsätta så jag tycker om spelet men det finns många annonser. Det amerikanska pappaspelet jag spelar har annonser men du belönas för varje annons du tittar på. Plus att du bestämmer om du vill titta eller inte. Det här spelet tvingar på dig annonser. Det är ett ok spel men inte säker på om det är värt alla annonser eller inte än
Det är ett trevligt spel, och jag förstår konceptet med annonserna men det finns en annons efter varje spelning, som jag tror kan tas bort för en viss avgift, tycker jag,🤔 men jag är inte säker! Avinstallerar!
För mycket reklam. Det går inte ens att spela... Jag kan inte rekommendera detta
Space Pinball: Classic game Arkaadmängud zabn
Om du hatar annonser som jag gör.. spela i flygplansläge. Så spelet är precis som annonserat vilket är fantastiskt eftersom det inte är som de andra apparna med falskt spel. Den har totalt 67 olika nivåer och efter att du har slutfört de 67 nivåerna blandas den mellan gamla nivåer.
För mykrt reklam
Det här spelet är dåligt och har buggar fixa det. Vi är ledsna men vi gör nya uppdateringar och saker för vårt spel😅. Och vi har även fixat nivån 60 till 55 och till 100 bra spel någonsin
Spelet skulle vara bra om du kunde spela i 5 minuter och sedan titta på en annons eller två. Men 4 sekunders spelning per var 30-45 sekunders annons är galenskap. Ta bort omedelbart.
Stäng av Wifi eller mobildata i telefonen, så slipper ni alla reklam. I övrigt är det ett väldigt tråkigt spel, där man inte behöver tänka så mycket hur man ska lösa saker och ting. Det går ganska snabbt att spela ut spelet också, därefter får man spela banorna igen, men i ordning
Kul spel men för mycket reklam😑😒
Save The Girl Hygge yzz
Olav 0azsq 9 xdcfsqa.1q🎁🎃🎃🏢🏤🏖️⛲🏭🎇🎆💒💒🏢🏯🏤🏖️⛲😓😫😤😕😴😅🤣😎🤐😫🤩🤑🤗😘🤯😈👿🤡👹👺💀☠️😭🤠🇮🇸🇭 🇲🇭🇲🇱🇧🇰🇲🇯🇲:-$:-D(^_-)(^o^):-(:'(🇯🇪🇰🇳🇰🇭🇳🇰🇭🇰🇳🇰🇭🇰🇳🇰🇰🇳🇰 🇳🇱🇦🇰🇳🇰🇭🇰🇷🇯🇴🇰🇪🇯🇪🇰🇲🇱🇺🇰🇲🇮🇹🇭🇰🇮🇶🇭🇰🇭🇰🇰🇬🇰🇲🇮🇱🇬🇾🇮🇹🇮🇷🇮🇪🇬🇱🇮🇪🇬 🇱🇭🇺🇬🇷🇬🇾🇬🇷🇭🇺🇬🇷🇮🇪🇭🇺🇬🇱🇬🇷🇮🇹🇬🇾🇮🇹🇬🇮🇮🇹🇭🇷🇭🇷🇬🇾🇬🇱🇫🇴🇬🇮🇮🇹🇭🇷🇫🇷🇮 🇩🇬🇮🇬🇦🇮🇩🇬🇦🇬🇷🇬🇮🇮🇩🇫🇴🇬🇼🇬🇹🇮🇨🇬🇹🇬🇹🇬🇹🇭🇺🇫🇷🇬🇷🇬🇼🇭🇺🇮🇩🇬🇱🇬🇶🇬🇷🇬🇶🇮 🇹🇬🇮🇬🇱🇭♨
Amira @ercf
det är ett bra spel..och det är också knepigt men anledningen till att jag gav det 3 stjärnor är för att det finns många tillägg efter ett nivåexempel÷ om du slutför nivå 1 måste jag titta på ett tillägg..det här gör det här spelet tråkigt men om du vill titta på tillägg så är det ett väldigt bra spel..nu är det upp till dig om du vill installera detta eller inte ... RÄDDA TJEJTEAMET KAN U SNÄLLA ARBETA MED DETTA..
Annonser annonser annonser och fler annonser
Även om grafiken och kontrollerna är anständiga, är allt annat bara hemskt. Spelet i sig är väldigt ologiskt och vissa alternativ är bara väldigt irrelevanta. Här är en annan anledning: annonser. MÅNGA annonser. När du är klar med ett steg (som tar dig som en minut eller kortare) måste en annons bara visas. Även anpassningsalternativen behöver annonser för att fortsätta. Definitivt inte värt min tid, det här spelet förtjänar en kvartsstjärna. Du kan bättre.
Spelet är trevligt, men det finns ett par problem. 1. Ibland stängs inte annonserna och spelet måste startas om. 2. Vissa val i spelet är inte vettiga alls. Vissa uppenbara val visar sig vara fel.
🙃
Roligt
Meh.. spelet är inte så dåligt. Men så många reklamfilmer. Du vinner! Se vid. Hämta extra mynt! Vid. Ny hud, få den eller så är den borta! Men se en video. Om det inte var för popup-fönster, kan jag bli mindre upprörd över spelet och mer benägen att köpa det. För det är superlätt, men det blir knepigt... det är därför karaktären är så ful. Som en vilsen åsna Karen. jag js. Får mig inte att vilja rädda henne. hur som helst, jag är verkligen bara tung i godisCr. Så. Gå inte förbi mig killar lol
Inget annat än spelets verklighet👍. Det ger oss alternativ att rädda flickan, vilket vissa spel visar men vi kan inte göra det❌. Så, dess verklighet gör att jag har det. Jag letade bara efter det här spelet☺️. Men annonser är en störande punkt.
Det är ett bra spel, om du stör dig av annonserna kan du bara stänga av ditt wifi! Men det finns ett problem som verkligen stör mig, mitt i spelet blir skärmen svart och jag gjorde allt jag kunde för att vända tillbaka mitt spel men det fungerade inte så jag var tvungen att starta om
Den är bra och dålig.
Jag hoppas att det kommer att finnas massor av roliga utmaningar. BH pusselspel 👍
Jättebra koncept. Det är verkligen vad andra spel påstår sig vara MEN.... Ni borde skämmas över er själva för bristen på faktiskt spel kontra annonserna. Ett par sekunders spelande sedan annonser som är dubbel och tredubblad längden på spelet. Fortsätt leta efter vänner eftersom livet är för kort
Save The Girl Priložnostne fiss
Fantastiskt koncept med ett spel som ett escape room men för många annonser som dyker upp var jag tvungen att ta bort spelet på den tredje nivån. Jag kan förstå en så snart du är klar med tavlan så dyker annonsen upp väldigt väldigt irriterande. Jag ska försöka om några månader om du fixar det jag kan förstå några annonser men så fort spelnivån är färdig galen.
Jag ger det här spelet 2 stjärnor men ärligt talat. Om det fanns ett alternativ att ge 0 stjärnor skulle jag, problemet med det här spelet är annonserna, de finns överallt. Du kan inte få ett lugnt spel, nivåerna är cirka 10 sekunder och annonserna är 60. För det andra är några av nivåerna meningslösa och situationerna är bara konstiga. För det tredje är konststilen lite föga tilltalande men det är okej. Det enda bra jag kan säga om det här spelet är att annonserna är 100 % av hur spelet är. Jag vet att du kan bättre 😔
Raderas omedelbart! Det finns en popup-annons som var 5:e sekund!
👍
Ge den en stjärna för jag kan inte ge den noll. Tyvärr, men alldeles för många annonser. Du kan inte ens hoppa över dem. Tillsammans med det stör den här "tjejen" mig. Min åsikt men sättet hon går till hur hon ser ut får mig att känna mig kränkt. Jag försöker inte säga att hon behöver se bättre ut eller något, men det är min åsikt, och alla har rätt till sina egna åsikter.
Så mycket som jag förstår behovet av annonser för att stödja detta spel, skulle varje nivå varje steg kräva en annons för att komma vidare. Förlora det stadiet? Börja om från början. Annonserna är 30 sekunder långa och om du hoppar över förlorar du dina framsteg. Lämplig för personer som har tid att spendera sin tid mellan pendlingen. Inte lämplig för casual gaming. Grafiken är som det tidiga 2000-talets minispel.
Det här spelet lovar mycket, men förutom löftet har det ingenting att göra. Fruktansvärd. Dålig musik, släpar efter, för många annonser - och jag märkte att även om det var minuter i sträck när skärmen var frusen, fortsatte annonsen längst ner att rulla på lika smidigt som alltid. Också, inte tillräckligt med alternativ och förutsägbar. Om du gör ett misstag kan du fortsätta genom att titta på en annons. Jag skulle fortsätta, eftersom du tittar på annonsen oavsett. Naturligtvis kan det frysa och du kommer fortfarande inte att få någon belöning. Usch.
Min upplevelse var mindre optimal. Spelet i sig är bra. Jag förstår att du behöver tjäna pengar för ditt spel som du har tjänat men det finns för många annonser. Varje val du gör följs av en annons. Det finns ett alternativ att betala för spelet så att du har noll annonser, men ärligt talat med bombarderingen av annonser i början är det mer sannolikt att folk avinstallerar än betalar för det. Min rekommendation är att inte ta bort annonser helt utan att göra dem valfria med belöningar.
Roligt spel. Fick lägga till gratisversionen gratis. Allt jag gjorde var att helt enkelt stänga av min mobildata och wifi och det fanns inga annonser. Seriöst folk.. om du inte vill ha annonserna, sluta klaga och stäng bara av mobildata
Mittemellan.